تجهیز مطب و کلینیک دندانپزشکی

با توجه به هزینه های بالا جهت تجهیز مطب‌دندانپزشکی یا تجهیز کلینیک‌دندانپزشکی , داشتن یک مشاور متخصص و با تجربه بسیار مهم است.

استفاده از تخصص و تجربه یک کارشناس در زمان تجهیز مطب‌دندانپزشکی و یا تجهیز کلینیک‌دندانپزشکی از مهمترین مراحل راه اندازی یک مطب و یا کلینیک استاندارد می باشد.

کارشناسان ما با داشتن بیش از ده سال تجربه به عنوان یک مشاور و همراه از صفر تا صد تاسیس یک مطب یا کلینیک‌دندانپزشکی در کنار شما هستند.

آشنا به تمام قوانین معاونت درمان و شرایط فنی موردنیاز برای تجهیز مطب یا کلینیک دندانپزشکی:

1

ارایه نقشه تاسیسات ( لوله کشی ها و سیستم برق و..)

 

تجهیز مطب و کلینیک دندانپزشکی - ارایه نقشه تاسیسات ( لوله کشی ها و سیستم برق و..)
2

مشاوره خرید تجهیزات دندانپزشکی

مشاوره خرید تجهیزات دندانپزشکی
3

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی

تجهیز مطب و کلینیک دندانپزشکی - طراحی داخلی مطب دندانپزشکی
4
تجهیز مطب و کلینیک دندانپزشکی - اجرای کار

اجرای کار

5

گرفتن تاییدیه از معاونت درمان

تجهیز مطب و کلینیک دندانپزشکی - گرفتن تاییدیه از نظارت بر درمان

دریافت مشاوره رایگان!

کارشناسان آریاتندیس پس از ثبت فرم با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با کارشناسان شرکت آریاتندیس درمان پارسه

شما میتوانید با پر کردن فرم زیر یا تماس با دفتر شرکت آریاتندیس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آریاتندیس ، فراتر از یک فروشگاه

آریا تندیس به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی در حوزه تجهیزات دندانپزشکی در تلاش است با پایبندی به دو اصل تخصص و پشتیبانی مداوم به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه تجهیزات دندانپزشکی تبدیل شود.

کالا های مصرفی

اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای مصرفی دندانپزشکی از آمالگام و کامپوزیت گرفته تا مواد بلیچینگ مطب و خانگی, انواع لاینر, انواع گلاس آینومر و سمان ,انواع باندینگ, فایل و فرز, سیلر, ست های قالبگیری و همپنین انواع روکش های یکبارمصرف و مواد ضدعفونی کننده می‌باشد تا هر دندانپزشک بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود سبد خرید خود را تکمیل کند.
حتی دندانپزشکان متخصص می‌توانند با توجه به تخصص خود از دسته بندی های فروشگاه اعم از ترمیمی , اندو, پروتز, پریو و جراحی و یا اطفال خرید راحت تری داشته باشند.

ابزار دندانپزشکی

این فروشگاه اینترنتی همچنین برای خرید راحت ابزار و قلم های مورد نیاز در دندانپزشکی , دسته بندی مجزایی برای خرید این اقلام مثل قلم های کامپوزیت, قلم های جرمگیری و اسکیلر, ست معاینه دندانپزشکی شامل سوند و پنس و آینه , ست کلمپ و رابردم, انواع فورسپس و الواتور دندانپزشکی همچنین قلم های تخصصی بخش ایمپلنت مثل کورت های سینوس لیفت, استوتوم ها و بن اکسپندرها, بن فایل , رترکتور و انواع قیچی جراحی را فراهم کرده است.

این فروشگاه همانند یک ویترین پر زرق و برق است که با تجهیزات دندانپزشکی و مواد مصرفی بهترین برند ها مانند: ULTRADENT(الترادنت), BISCO (بیسکو), SDI(اس در آی), GC(جی سی), NEULIX (نیولیکس), IVOCLAR VIVADENT(ایووکلار ویوادنت), D+Z ( دی اند زد), DENCO (دنکو),EIGHTEETH (ایتیس),
WOODPECKER (وودپکر) , META (متا) , KODAK (کداک ) , DEGOTZEN (دگوتزن) , VATECH (واتک) ,EURONDA (یوروندا) , AVICO (آویکو), SIGER (زیگر) , VESAL GOSTAR TEB (وصال گستر طب) , FTZ (فیروز طب زمان) , PROX (پروکس) , PARS DENTAL (پارس دنتال), …
و همچنین محصولاتی که در دندانپزشکی به آنها احتیاج پیدا می‌کنید، چیده شده است.